On nyt sitten tullu mulle.. Kiitos zyprexan! ÄRH! Ok tissit on nyt ihan hyvät, eli ne on ny tarpeeksi isot mutta MAHA! Se pömpöttää ja menee ruttuun kun istun. Puntarilla en oo vähään aikaan käynyt.. Epäilisin että painan joku lähemmäs 50kg.. Ehkei nyt ihan? 48kg? Kuitenkin LIIKAA!

Katselin tuossa kuvia missä painoin viime talvena 38kg ah miten ihanan laiha maha! olihan toi paino nyt reilusti liian alhainen ja sydänvaivojakin oli kovasti. Olin tuolloin sydän tutkimuksissakin mutta eipä muuta vikaa löytynyt. Himottais vaan laihduttaa ittensä ainakin 42kg painoiseksi mutta sitten menetän tissini! Ompa tämä hankalaa.. Rahaa ei silikooneihinkaan oo hehheh no en kyllä niitä haluaisikaan.

Mua häirittee se ettei mun miehen mielestä mun maha mikään läski ole. Tosin sen exät on valokuvista päätellen ollu kaikki kamalia LÄSKEJÄ (muiden mielestä ehkä tanakoita) mutta mä pidän herkästi ihmistä läskinä heti jos vähänkin pursuaa jotain jostain. Ja mä olen nyt LÄSKI. No niin, siis mun mieheen. Pitääköhän se oikeesti jostain läskeistä muijista (siis "tanakoista")? Itse en ikimaailmassa halua olla läski (siis tanakka) enkä ainakaan mikään superläski. Haluan vaan ikuisesti mahtua kokoon XS tai ainakin S. Mä laihdutan silläkin uhalla ettei mies tykkää ja vaikka lonkkaluut kolisis seksiä harrastaessa!

Naurettaa tälläinen laihdutusbuumi mutta joo. 21 vee ja käyttäytyy ku malleja ihannoiva mallityttö. Mutta ensimmäiseksi aloitan vatsalihasliikkeet enkä syö enään muuta kuin koulussa. Saa luvan olla päivän ainoa ateria. Sitten rupean kävelemään mahdollisimman paljon ja pinnistämään itseäni myös lenkille. Ja vatsalihaksia joka päivä! Jos ei ala auttaan niin jätän ton vitun zyprexan pois, koska en halua menettää vartaloani ja olla LÄSKI.

Haluan olla kaunis, LAIHA, siro kleopatra.